❤Life❤By❤Lissi❤

Alla inlägg den 21 februari 2015

Av LifeByLissi - 21 februari 2015 23:27

Nä, det blev inte natti natti. Kom ju på att fyran visar maria wern - må döden sova.
Huvva vad creepy asså. SÅ måste skriva lite.

Göran Ragnerstam är med... så bra skådis. Och creepy.

Snart slut antar jag och DÅ ska jag nana kudden. SKa ju upp fem i morgon gäääääsp   


 

 

 

Zzzzov gott

Av LifeByLissi - 21 februari 2015 21:28

Jojkpojken och isa till final... och ellen åkte ur. WTF!!!!

Inget av det ja tippat ikväll har stämt. Helt amazing... orkar inte.


Natti natti, ska upp o jobba i morgon så ska väl lägga mig snart.


Av LifeByLissi - 21 februari 2015 21:07

Japp, har börjat blogga igen...tror jag.

Har inte haft nån direkt inspo att blogga på länge men nu ska vi försöka igen då^^


Sitter och kollar på mello och vad sjutton händer. Andreas Johnson kommer sist... SIST!!!!! Vad händer! Skitbra låt, skitbra artist och han har väl alltid kommit direkt till final. Hade skithöga förväntningar.Trodde att han skulle gå direkt till final med sin låt Living to die. Men nähä...


Jaja... hejar på Andreas Weise, Kristin Amparo och Ellen Benediktson. Isa Tengblad är rätt cool också. Får mig att tänka på Ace Wilder lite grann.


Nu: Kalle Moreaus sjunger med sig själv och nu grälar han med sig själv.

Asballt Hahahaha...


Puss på er haj haj

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Life By Lissi är:

❤Bloggerska
❤Youtuber
❤Musikälskare
❤Movielover
❤Paketerare

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards