❤Life❤By❤Lissi❤

Alla inlägg den 22 februari 2015

Av LifeByLissi - 22 februari 2015 20:10

Hade skrivit ett långt inlägg förut. Har skaffat appen så bloggade från mobilen... sen skulle jag ladda upp en bild och hela inlägget försvann och jag blev utloggad. Suck för tekniska prylar   

Jaja, allt kan inte gå vägen.. :)


Nu ska jag berätta vad som egentligen hände i morse.


I natt kunde jag inte somna. Vred och vände på mig i sängen och till slut kunde jag inte ligga kvar så började fila och skapa med min youtubekanal. ✿LifeByLissi✿

Somnade väl ungefär vid tre, vaknade när klockan ringde vid fem över fem. Gjorde mig i ordning och som jag alltid gör gick jag och lade mig igen och kollade på youtube bland annat.
Råkade väl somna till... vaknade vid fem över sju. FEM ÖVER SJUUU! Och jag börjar jobba HALV SJU!

Jippiekajej mother fucker... fattar först inte vad klockan är utan stirrar i typ fem minuter innan jag flyger upp. Rusar upp och till bussen. Puuh kommer väl till jobbet ca kvart i åtta. Kollegan har ståt och väntat en timme utanför jobbet. Jag hade nyckeln och hon hade inte svarat på tfn eller sms.

Men vi hann färdigt med marginal. Oj oj...


Så var min morgon. Shit pommes har aldrig känt mig såå stressad typ NÅN GÅNG.


Här kommer min lilla minivlogg jag gjort idag.
Kommer ha fasta videodagar så det inte blir så glest resp. tätt mellan dem.
Om jag inte säger nåt så är dagarna: tisdag, fredag och söndagar


Här kommer vloggen.


Kram och puss haj svaj

Av LifeByLissi - 22 februari 2015 17:38

Håller på med en liten vlogg! blir inte så väldans spännande men men... första gången ever jag vloggar och ska sätta ihop filmer sen.

Ska bli kul :-P

Och nu har jag typ 10% batteri på mobilen. Jippiekajej!!!

puss haj svaj

Den bjuder ja på;) #duckface

Av LifeByLissi - 22 februari 2015 11:29

Bloggar längre sen vid datorn. Ett långt inlägg bara försvann....suck

Me dis morning

Av LifeByLissi - 22 februari 2015 01:33

Kan inte sova... baah... ska upp fem ju och jobba. Men har funderat och funderat på om jag ska börja med youtube igen. På allvar denna gång. Nu när jag har ny bra dator också.

Så har skapat kanalen LifeByLissi. Därför har jag också ändrat om lite här på bloggen som ni ser.

Ändrat bloggnamn och bloggadress.

Min första video kommer bli en TMI-tag (too much information tag) där ni kommer få lära känna mig
Vet inte när denna kommer att komma upp. Men inom kort i alla fall.

Ni får inte gräla på mig men kommer filma med webbkameran då jag inte har en jättebra kamera. Vlogga kommer jag göra med mobilen.

Min första video kommer nog bli en liten vlogg, En dag i mitt liv på lite olika platser.

Hope you will like it. Ska fixa lite mer med min yt-kanal nu. När man ändå inte kan sova... Zzzzz


 

Min kanal under uppbyggnad :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Life By Lissi är:

❤Bloggerska
❤Youtuber
❤Musikälskare
❤Movielover
❤Paketerare

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards