❤Life❤By❤Lissi❤

Alla inlägg den 23 februari 2015

Av LifeByLissi - 23 februari 2015 21:04

Mycket bra på tv ikväll.

Har kollat på realitystjärnorna på godset på trean, nu är det jordskott på ettan och sen är det REVENGE på trean vid 22. Varför ska allt va samtidigt eller så sent för? Ska ju upp och jobba i morgon.


Vet ni tänkte börja med en grej... att en gång i veckan skriva om nåt som betyder mycket för mig.

Kanske inte skriva om det utan prata om det på youtube i en video.

Låter det intressant?


Eller kanske ni vill att jag ska prata om nåt?

Kommentera här på bloggen eller youtube så ordnar vi det. :)


Puss haj svaj

Av LifeByLissi - 23 februari 2015 19:36

Strömming, potatismos och gurka. Psssst.... vitlök, paprikapulver och oregano i moset mmmmm.

#Matporr

Asgott

Av LifeByLissi - 23 februari 2015 19:26

Har äntligen filmat min TMI-tag. Blev rätt så lång video. Men jaja. måste lära mig mitt nya redigeringsprogram så jag kan klippa mitt i. Movie maker är sjutton BAD SOOO SOOO BAAAAD.

Håller på att redigera. Tar sin lilla tid asså. Men kuul


Gjorde strömming och potatismos till midda. Blev så pass mycket att jag kan ha med mig i morgon till jobbet. How goooood isn't thaat på en skala.


Visar er min tallrik sen hihi


Puss haj svaj


 

Av LifeByLissi - 23 februari 2015 14:34

Gick väl okej hos tandis tror jag. Lite tråkigt bara men ja...


Vill ni höra some badass music?

Är helt kär i dessa album som jag kommer lägga upp nu.


Håll till godo.


"A star crossed wasteland" med In This Moment

Bästa låt enligt mig: "The Promise"


"Time Is Falling" med BadWolf.

Bästa låten enligt mig: "Stay With Me"


Ja, det är hårdrock, kvinnlig med inslag av manlig badass hårdrock.

Love these albums.


Ikväll kommer jag spela in en TMI-tag som kommer upp i morgon :)

Can't wait ;)


Puss haj svaj




Av LifeByLissi - 23 februari 2015 10:42

Dagens make up

Av LifeByLissi - 23 februari 2015 09:06

Ligger fortfarande i sängen... är ledig idag, så himla skönt efter helgen.

Men ska iväg snart för ska till tandläkaren... orkaaa. Tycker om min tandläkare men tycker inte om när någon gräver i käften på mig. Inte så skojigt.

Men i eftermiddag kommer päronen och levererar en ny tvbänk till mig. Kommer ta kort på den och lägga upp på bloggen så får ni se.

Så det är väl vad jag ska göra idag. Möjligen spela lite sims också. :) deeet är kul minsann.


Bjuder på lite gamla bilder här. :) Kram på er så länge


 

Jag som liten :) söt ja var då råå :)


 

Lite sol på en promenad i Bankeryd


 

Mer av solen


 

Knagglig is. Detta var jättehäftigt.


Dessa bilder har några år på nacken men tänkte att jag skulle dela med mig av dem ändå.


Puss haj svaj

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Life By Lissi är:

❤Bloggerska
❤Youtuber
❤Musikälskare
❤Movielover
❤Paketerare

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards