❤Life❤By❤Lissi❤

Alla inlägg den 25 februari 2015

Av LifeByLissi - 25 februari 2015 22:41

Har ikväll spelat in videon som kommer upp i morgon kväll. Hemligheter ur min dagbok".
blev en video på tio minuter cirka!!

nu kollar jag på svensson Svensson och ska strax sleepa!

natti natti

Puss haj svaj!!!

Av LifeByLissi - 25 februari 2015 18:35

Hallo.


Har kommit hem från jobbet. Var till stan och fyllde på mitt busskort som nu blivit BILLIGARE. 120kr billigare!!!! WTF??? Men goodigoodi.

Har även handlat och gjort pasta med en pastasås på creme fraiche rödlök och stekta champinjoner med kryddor till i morgon till matlåda. Gött mos.


Ska beställa biljetter till Stockholm och betala räkningar.


Först biljetter, sen räkningar, sen video.


Kommer göra en video som jag ska lägga upp i morgon torsdag eftersom jag inte hinner på fredag då jag ska åka till huvudstaden över helgen.


Videon blir en "Hemligheter ur min dagbok"


Kommer läsa valda stycken ur min dagbok jag skrev för ett tag sen. Är väl inga direkta hemligheter längre.


Nu ska jag käka lasagne först och främst.


Puss haj!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Life By Lissi är:

❤Bloggerska
❤Youtuber
❤Musikälskare
❤Movielover
❤Paketerare

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards